İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

20 Ocak 2014 Pazartesi

teletabilerle yaşıyorum

şirket değil adeta kreş bir ilkokul diyebiliriz. bugün de doğum günümü kutladık yanlış anlaşılmasın, şahaneydi, hatta bugünün hediyesi 1 kasa portakaldı.


güzel kokuyordu kabul :)

davetiye geldi, ik kahvaltısı, ok lakin bir yerli malları tandansı yaşacakmışız, herkes bir şey yapacakmış. diyete başladım bugün, sabah roka, peynir, zeytin öğlen özbek pilavı, hindi, baklava evet... 

eve geldim, yolda kitap okuyamadım, muhteşem aradı, kübiğimizin son ferdi de ayrılma kararı aldı, 4 aydır görüşmeleri devam ediyordu, artık girişimci olarak devam edecek kariyerine, bugün bu uğurlu haberi vererek sağlı sollu geçirmiş, detaylar haftasonu brunchta konuşulacak, bu yıl hepimizin çok çalışacağı bir yıl olacak diyor, ekipten konuştuk daha doğrusu eski ekibimiz fantasticfour :) hep bir özlemimiz var biz eğlenerek çalıştık, efsanedir. bir daha olmaz gibi geliyor aynı frekans. neyse

markete gittim bir şeyler aldım. pastaneden bir şeyler götürsem ne var ki, domestic haller içerisindeyim!!! ev yapımı poğaça falan alırdım?? so?
ama yok kafamı dağıtmam lazım, kutlu son yazıyı okumuş iyi ki macaron gönderdim sana,ne iyi bir arkadaşım, aşk acısına macaron, ayı almayı düşünüyordum ona neler yapardın tanrı bilir dedi.. kafasını bile koparabilirdin oh mine god! American horror story Coco's revenge...
neyse kafa boşaltmak için mutfak iyi seçim daha iyisi bir klişe banyo fayanslarını diş fırçası ile ovma, üniversitede sonnyden ayrılınca yaptım, yok böyle bir manyaklık çamaşır suyu ne kafa yapar bilsen en sevdiğim. hem nefesini de kesiyor, ciğerlerde ağrı, hop acile. 

yaptım bir şeyler mutfağı toplandım, bu ne lan, koştur koştur eve gel yemek yap, news: evlenmekten vazgeçtim, yoruldum ben mutfakta, or şöyle olabilir tarçın'ın dediği gibi pertev'li bir ev evet;) evde italyan bir aşçı hımmmmmmmm. ay yok ya halam geldi yine ağrıdan ne minnoşluk ne bişey kaldı, deli gibi çikolata yemem bu yüzden allahtan kutlu var da elmalı şeker, macaron, çiçek falan gönderiyor kendinizi şımartan dostlar bulun paçozlar, si yu.


ruh hali: tanrım inşallah A-D conflict yaşamıyordur onu koru rica ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder