İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

1 Şubat 2014 Cumartesi

Nikah şekeri oluyorum hacılar!!!!

Bomba bir haber aldım, dur ama önce bir giriş cümlesi yazayım.

Yemekteyiz, benim evlenmeyen ama evlenecek bir kuzenim varmış, ne zamandır rahattım, ohhh önümüzdeki dönem düğün müğün yok, halay çekmeyeceğim, forma girmek zorunda da değilim falan diyordum. 


Hatta geçen gün altınların hesabını bile yaptım hatırlarsınız. 486 tane küçük altın, 27 tane beşi bir yerde, 28 tane altısı bir yerde... Neyse işte meğer benim evlenmeyen bir kuzenim varmış! Nişanlanmış, evlenecekmiş haşırt, bilezik falan almak lazım. 

Geçen akşam şanelman aradı, sinemaya gidelim falan gene denyo bir film önerdi, lakin Haydar mode on olduğundan dışarı çıkmayacağımı anladı, erteledik, sonra haberi geldi, doğum günüsü yemeğinde bahsettiği çıtır mıtır kız meğerse evleneceği kızmış. Hem de Beylikdüzü'nden kız yurtdışından geliyor yani, bir nevi turist, iyi davranmam lazım. Beylikdüzü konusunda faşist olduğum söylenir, biliyorsunuz semtleri bana olan uzaklıklarına göre değerlendiriyorum zira dünyanın merkezi benim, insanları da bana olan uzaklıklarına göre değerlendiriyorum, sen benimle ilgilenmezsen ben seni NAH severim! 
Neyse biraz detail paylaşıldı çenem ayrıldı, hıııı dedim demek o beni o yüzden aradı bu akşam hık dedi mık dedi anlatamadı. It means artık hız yapamayacağız, akıllı uslu durmamız lazım, onun bağlı olduğu biri var, kızı üzmeyelim. Benim mi? Kamon beni kim sevsin, bağlı olduğum biri yok ayrıca hız yapabilirim, do silly things. Verdiğimiz sözlerin bir önemi var mı?

Bu akşam tekrar konuşmak durumunda kaldık, "oha" dedim "yok artık! haftasonu annenlerden seni istemeye gelmişler, neden haber vermiyorsun!?".  Yani diyor ki kızın ailesi iadeyi ziyaret yapmış benim hala bir şeyden haberim yok, olmadığı gibi bir de bunu alakasız insanlardan öğreniyorum, networking hacı, haber alma ve gizli gerçekleri açığa çıkarma konusunda süper bir olay. O nedenle kimi tanıdığın çok çok çok çok çok önemli.


Ya önemli bir şey değil dedi. Benim bu arkadaş çevremin, evlenmeye yakın düşen modu nedir? Aynısını Kutlu'da da yaşadım, "yışısın ivliniyirim" neden? Hafiften bir tırsma mı? Nedir yani olmadı boşanırsın? Ayrıca neden en son benim haberim oluyor, çok bozuluyorum ha, valla, hayır yani ona göre kilo vereceğim, elbise giyeceğim, minnoş minnoş hazırlanacağım, gerekirse perde falan bakarken yardımcı olacağım, gelini sakinleştireceğim, full service bir koç desteğinden bahsediyoruz.adamın parmağına bakmasam(sosis parmak) nişanlandığını anlamayacağım, çünkü o sırada bana popum da zenci poposunu benzedi'yi anlatıyordu Kutlu(antreman yapıyor da) Şanelman ise ayrı dava, telefonda dur bakalım dedi, ne demek dur bakalım, evleneceksin dur bakalımı mı var bu işin.
Belli değil henüz, nedir bu garantici tavır şekerim, zannedersin içlerine Coco kaçmış, son ana kadar her şey olabilir tavrı, bir kontrol çılgınlığı, nazar değer falan mı zannediyorlar yahu ben üzerimde hep mavi bir şey taşırım(sinsi smiley, çok pis göz kırptım). 

Sonra işte nikah şahidi olmanı istiyorum dedi, ta taaaaaaa, işte o kutlu an bebek. Şahane imzam resmi işlerde kullanılacak. Olm nikah şahidi olacağım lan, eki eki flaşlar patlarken tavşan taklidi yapacağım gözlerimde yıldızlar uçuşacak. 
Ne demek dedim, siz, bu bir onördür benim için. Hem ben çok uğurluyum, malum anlatmıştım daha önce ikizimin sevgililerinin anneleri kanser olurken ve ölürken benim yanımdakiler evleniyordu, dilek ağacı gibiyim, owww yeaaa. 
So, gündemimiz belli, ben artık bugüne bugün bir nikah şahidiyim tamam mı, hemen gidip puantiyeli elbiseler tabanı kırmızı ayakkabılar falan beğeniyorum, oğlana da takmak için dana madalyon alırım, kızla ilgilenemem şimdi, ben nikah şahidiyim, hollaleyyy.

Hemen yeni hedeflerim olmalı, ok, buldum MAC'a başlayabilirim, malumu âliniz bu tip organizasyonlara kavalye ile gidilir, Atlas'ı yeterince yordum bunun için, başka aday da yok, sosyal çevremi değiştirmem lazım, MAC anılarımı anlatırım, biliyorsunuz L


uka benimle ilgilenmediğinde daha da sakarlaşıyordum, gözüme damacana sokmalar, kapıya girmeler, tırnak kırmalar ve daha niceleri... Dolayısıyla spor salonu manyaklığım illaki yeni ve şahane hikayeler olarak bize geri döner, hem size iş,aşk, spor ve profiler konusunda faydalı bilgi sağlarım, hıımmmmm çoğoş. Ava çıkan kadınlar ve erkekler, onları nasıl tanırsınız, goldiggerlar, cougarlar, straight gözüküp passive olan satışçılar....

*bence de halay çekmek köylülük


Yaşasın zumba falan yaparım, tanrım!!!! Şanelman iyi ki evleniyor.

Ayrıca bilgi vereyim şu ara halim CHUCK versus the pink slip bölümündeki chuck hali. Sabahlık ve cheese balls olayını girdim çok depresyondayım, zararlı şeyler yiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder