İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

26 Mart 2014 Çarşamba

Kariyer yapmak zor sen olmalısın sakin

Çocuk da yapmıyorum, kariyer de yapmıyorum, ama arkadaşlarımın çocukları ile bol bol fotoğraf çektiriyorum ^_^ belki de olayımız budur sevgilim galiba hüdaverdi'yi özledim O_o


Merhaba, bir bugün Coco'yu nasıl delirtebilirim bölümüne daha hoş geldiniz.

Naber? Babanız n'apıyor?

Seyahatler sonrası klasik burun kanaması, kusma, boğaz ağrısı, soğuk algınlığı ve mortingen durumlarım devam ediyor ama haberler iyi yüzümdeki sivilcelerim bitti lakin o Mendebur doktora gideceğim ve yine o ilginç sorularına yanıt vereceğim ve yine emin misiniz diyecek, evet!sevgilim yok benim o nedenle içim rahat diyeceğim. Kullandığım ilaçlar uyku yapıyor, dün evdeydim rapor aldım, beynim zonkluyor. 

Atom fiziğine de profesörlüğü de lanet olsun, hatta yerin dibine batsın ve hatta üzenler üzülsün, özleyenler daha çok özlesin more drama more kaos, bana ne. Çocuklar bakımlarınızı yaptırmayı unutmayın lütfen bir de sabah direktörünüz geldiniz mi diye ararsa Plaza'nın yanıbaşındaki pastanede onunla kahvaltı adı altında yapılacak şapşahane toplantıya hazır olun.

Bugün eğitim var, eğitimleri seven ben bu hasta, hasta hasta çok hasta, ilgiye ve şefkate ihtiyaç duyan halimle ne yazık ki eğitime gitmek zorundayım. 

Annesinin bir tanesi hor görülmüş kahramanınız Coco( evet evet, döndüm ve yine kahramanım detaylara dikkat ediyorsunuz ya, hatta news:Nisan'da 1 haftasonumu çalışan kitlenin bazı bölümleri yeni işlerine geçebilsin diye feda edeceğim işte bunlar hep insanlar iş bulsun diye Cumartesi-pazar feda edeceğim/sırıtmayınız haftasonu çalıştığımda haftaiçi 2 gün izin olarak geri dönüyor. No dostum detaycı değilsiniz olsaydınız 2 hafta önce blogun kaligrafisinin değiştiğini, başlıklarının değiştiğini, içeriğinin değiştiğinin blogun neşesinin kaybolduğunu, aslında yeni iş ile ilgili ..... fark ederdiniz, siz detaycı değilsiniz).


Eğitim modülü hazırlarsın minnoş minnoş ajanda set edersin, davetler atılır, cevap vermez mesela hımmm üst düzeyde egosuna oynarsın önemli olan oymuşcasına orta düzeyde dostluk ilişkisi kullanılır diğerleri çöp zaten, zengin içerikli e-learning candır. 

.55 geçe gelmesi gelen servisin 40 geçe geçip gitmesi ve haber vermemesi, beklememesi, o saatte taksi bulup şirkete gitmen ve taksi fişini şöföre kitlemen, prosedür böyle hacı ben dakikimdir, U know.

Mesela sigara içilmeyen oda diye belirtilmişken rezervasyonu yapan ablalara otele vardığınızda sizi sigara içilen odaya koyduklarında, bittabi kokuyor, o nedenle çemkiriyorsunuz,
Beyaz gömlek giydiğiniz kurumsal kimliğinize bulunduğunuz sabah ofiste toplu ik kahvaltısı organize ediliyor, güvenlik müdürü domatesi alırken lönk diye kolunuza düşürüyor oluyorsun deterjan reklamı,

Ya da Plaza'nın alt katındaki kahvaltı alanında ayı boy kağıt bardakla çay alıp asansöre binen fil kadın, sarsıntıyla birlikte denge sağlayamayıp çayı bacağımdan aşağı doğru döküp beni yaktığında, bu iş kazası mı oluyor, denyoluk mu, zıkkımın dibini iç mi? Minor kazalar için yedekte kıyafet bulundurmak isteyebilirsiniz ya da bu tip olaylarda eve falan gidilebilen yerlerde çalışabilirsin. Ben zaten doktora gittim, izin aldım, çay konusuna gelince yönetim katındayım, garsonumuz var var hastayken çay içtiğimi bildiğinden ballı yeşil çay falan getiriyor.


Terfi için kriter belirleyip istisna yönetimi adı altında esnemenin bokunu çıkarıp, 40 iç adaydan 36'sını terfi ettirmeye çalışan satış yöneticisi, Afrika'da her sabah uyanan Aslan sana girsin.

Yıllık takvimi paylaşmışken, her seferinde ayrı bilgi isteyen denyo iç müşteri, adayları kendi derecelendirmesine göre davet etmeni isteyen gorgonzola peyniri kılıklı ibiş grima solucandil mesela.

Sabit görüşme günleri talep edip sonra haftasonuna mülakat kitleme ama ben oradan eve geçip ailemi görmek istiyorum Coco hanım üzgün surat smaylisi gönderip, kendini acındıran yönetici, olay şu o ailesini görsün diye ben buradan kıçımı kaldırıp taaaa ebesinin nikahına gitmiştim, ailenin bölünmez bütünlüğü için hep bunlar, benim bir ailem yoktu madem onlarında yuvası bozulmasındı.

İş seyahati daha çok iş seyahati recruitment plan diye söylenen ik dayire başganı yüzünden hastalıktan kurtulamamak mesela, Mordor için hedef gerçekleşme oranı sorunca 0'ın üzeri keep calm cevabını alacak olması bir tesadüf değildir,

Ref-check yapılan adayın referansının ya işte bildiğiniz finansal raporlamacı, düz işte demesi, doğru düzgün referans versenize lan! Asistanın panik atak nöbetine girmesine neden oluyorsunuz mühendisin biride kızı delirtmiş yine, yapma canım yapma arkadaşım, iyi davran bak bu kişisel gelişim başka bir şey, insanların hayatıyla oynuyorsunuz.

Sevmiyorum seni süt oğlan yapan, giden, yol veren superhero'nun bu planette sana yer yok deyip, biz ayrı planetlerin superherolarıyız deyip, aramam sormam bir daha deyip sonra bir şeylere kızıp, "sen var ya daha çok beklersin demesi" ve "kendine gelmen gerek artık" yazması mı? Neden bu kadar kızgın ki, hem terket hem kız hımf.

Seçin beğenin alın, kurumsal hayat gibi hayat.
Loto oynamaya gidiyorum ben, zar adam kitabını okudum, zar attım olasılıklardan biri buydu ve zara göre hareket ediyorum, ben anlamam!

Coco Önal kimmiş görsünler!

****

Beni beni Bihterini

Beni en son kendime getirmeye çalıştığında ne oldu hatırlıyor musun?(tarih vereyim de salladığım anlaşılmasın Ekim 2013)

Daha da bozmuştun...

Al, kırıldı



İlişki durumu: fizik kurallarına uyalım, uymayanları uyaralım.
Ruh hali: Shake me god

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder