İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Mart 2014 Perşembe

Neden iş değiştirmek isteriz?




Uçak biletini aldım, aldım derken asistan idari işlere bildirdi, onlarda aldılar, atla deve değil THY, halbuki değerli kıçım adeta bir emirates ile  uçabilir, evet.
Düşle ve senin olsun! düşlerim ağırlıklı mali şeyler üzerine refah falan, ruhani olarak adam kadmon olmuş durumdayım malum, K2'de yaşıyor gibi olaylara hep bir yukarıdan bakma, hep bir büyük resim çizme, durumun fotoğrafını bir çekiyorum(anladın sen onu jöle kafa göndermesi), hayatımda her şey yolunda gidiyor( sadece teknik olarak bir sevgilim yok o kadar o da çok büyük bir sorun değil yakında olacak, halledecekler o konuyu), sen naber ya? Baban nabiyo?

k2deki ruh halim



Mesele bu değil mesele neden iş değiştiririz.

Böyle içimiz kımıl kımıl, bahar geliyor, iş arkadaşlarımız şahane, yöneticilerimiz adeta aileden biri gibi falan(arkadaşlar komik olmayın bu kadar yakın bağ kurmak zorunda değilsiniz) her şeyden öte bir masanız, telefonunuz, şirket aracınız, yönettiğiniz bir bütçeniz, harika eğitimleriniz, yetkileriniz, egonuz falan var.

  Peki neden iş değiştirir memeliler? 

Cevap veriyorum: Alerji


Demin doktora gittim, dedi ki;

Yani önce ben dedim ki -hey doc, what's up? Benim boğazımda karıncalar dans ediyor, bişiler akıyor sürekli, öksürüyorum ve içtiğim ilaçların haddi hesabı yok!

O da dedi ki, 
- şimdi kanser olsanız sizi keser biçeriz bi şekilde tedavi ederiz ama bu halde veleddalin âmin bir durumdasınız, 4 gün teyzemin evinde kalıp pamuklu bir şey giyecekmişim, No parfüm, No nothing bildiğin tarım toplumlarındaki ilk zamanlar, sonra döndüğümde bişi olursa bil ki bu şehir yüzünden ya da plaza yüzünden, işte o zaman, sen değiştirmelisin işini! dedi,

Olm ciddiyim tipimden midir nedir insanlar beni hem çok seviyor(lovable bir insanım gıbış!!!!) hem de hep enteresan doktorlara denk geliyorum U know Ertuğrul Nuri Alço. Swh*

Yani ARV diyor ki, insan sadece kariyer için iş değiştirmez, bazen alerji olur habitat kompile değiştirmesi gerekir. O nedenle iş tekliflerine açığım, yok artık benim başvuru yapacağımı falan düşünmüyorsunuz herhalde bu saatten sonra. olm piremsesim lan ben, siz önce davet yazısı yollayacaksınız...



Evet, bir acılı haykırış bölümümüzün daha sonuna geldik.

Ona "ya bırak bu işleri" deyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder