İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Mart 2014 Cuma

Pırıviyısliy on hr kronikleri

Bu haftaki acayipliklerim;

Renkleri farklı çorap tekleri giymek.
Ağzımdan nefes alarak küçük dilimin boğazıma yapışması,
Dudaklarım çok kurudu diye ağzımı krem kavanozuna sokup kremi öpmem, aynısını burnuma da yaptım boğuluyordum,
Baklavanın kapağını yemiycem diye tutturmam mesela,



En büyük başarımı söylüyorum;

Kahvaltıda daisy ve pıf hanımla birlikte oturuyorduk, mordor'dan konu açıldı haftaya hepimiz oradayız, farklı programlarımız var, akşam buluşacağız. Konu Mestan bey ve saçlarına geldi, haksız değilim çim adam oldu, Mestan Bey bizim şehirde tek gezmemizi hiç istemiyor, kendi götürüyor kendi alıyor vs. Zaten adımınızı attığınız anda yanınızda bitiyor, Mestan bey nerededir nereden geldi ne ara haberi oldu anlayamıyorsunuz. Coco hanım! Neden haber vermediniz?????

Haydaaaaaa...

Buralarda gezilmez yalnız!  İstanbul'a benzemez!@!
Owww yea, bir tek Mestan Bey'den azar yemediğim kalmıştı zaten, sıradan herkes fırça çekiyordu pıffhh.



Ne var yani? Biraz yürümek istedim sadece, halla halla
Gerçi her istediğimiz şeyi emir telakki ediyor tam bir hizmet adamı, bunun için var olmuş gibi biz mutlu olunca o daha mutlu oluyor...



Bizimkiler geçen mordor'da yemeğe gitmişler bensiz çünkü ben de başka yerdeydim, ardından konuşulmuş, Mestan said that "Coco Hanım tam bir gurme!" demiş. 

*su


Owwwwwww yeaaaaa mordor'da efsaneyim oğlummmmmmm. Hahsgsgagbkkşn, hani demiştim ya benim ilk patronum Asil bana bi gün "ağanın eli tutulmaz" demişti de ben anlamıştım da sonradan öğrenmiştim, Mestan beni ciğerciye götürmek istediğinde ok diyorum, baltalar içmeye gidiliyor dediğinde tamam diyorum rakı? Taam yeaaa şalgam? Piki...Baklava? Sabah sabah öehhhhh?!?!?@@

Yaaaa işte bu Vedat Milor hallerim takdir edildi, işte bu haftaki püften başarım budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder