İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Nisan 2014 Pazar

Ben cv'mi güncellendim, şimdi onlar düşünsün!!

Merhaba sevgili dostum,


Sen bu satırları okurken ben sabahın köründe uyanmış, sisli bir İstanbul sabahına merhaba demiş, yine tam 1 saat önce ofisimde olmuş olacağım, kahvaltı yapmak için Cafe'ye ineceğim ama onun öncesinde bol bol fotoğraf çekeceğim, No selfie değil.


Tıngır mıngır kahvaltımı yaparken, haftasonu maceralarımı Daisy ve Tarçın ile paylaşacağım, onlar haber var mı diye sorduklarında kesin bir dille No diyeceğim, ooo diyecekler.

Sonra yukarı çıkacağız, üst yönetim bugün kompile olmayacak minnoş toplantıları var, bu şahane Pazartesi gününde havadan sudan, sevilmeyen yönetici profilinden bahsedip, Maria'nın acaba bizim arkamızdan da konuşuluyor mudur sorusuna komik olma bittabi konuşuluyordur, herkesin ardından konuşulur, herkes konuşur tiradımı atacağım. Herkesten her şeyi bekleyen kahramanınız bu sabah oldukça dark tarafından uyandı, No more minnoşizm.

Evet biz ik porofosyenelleri biliyoruz ki Pazartesi ve salı günleri işbaşvuru sayılarının arttığı günler, haftasonu o cadde senin bu pub benim, şu üniversiteli cıvırların bulunduğu mekan onun(yes yes herkes avda) sürttüğünden(yes sürtmek dedim) rezidans baktığından, araba beğendiğinden, 3000 YTL+ ücret aldığından-si maaşı memur alır dolayısıyla maillerin sonuna isminin baş harfini eklediğinden ve bunun çok şekilli olduğunu düşündüğünden, önce cv'yi günceller(çünkü cv'sini güncel olan adayın arama listesinde üst sırada olduğunu bilir) sonra da daha iyi bir gelecek için iş başvurusu yapar.

  • Senden ricam, uçma:) yani uç ama rica ediyorum görev tanımını olduğu gibi yaz, evet ifade ediş tarzın etkilemeni sağlayacak lakin yapmadığın işler olmasın,
  • Kendine sektör belirle, 
  • Mümkünse hedeflediğin bir firma olsun ve o hedefe uygun adımlarla git, kapılarına yatma, megafonla ben geldim diye bağırma, kontak kişi bul ya da ilana başvur olmadı ik'yı ara, meraba ik bugün canım çok sıkılıyor sen naber ya? sorusu ile başlayabilirsin.
  • Piyasa araştırması yap(şirketi ekşi'de arat),
  • Kilo ver, fit olmak iyidir,
  • Sosyal medya hesaplarını public ise privacy ayarından değiştir/tabii bu senin için önemliyse, kabak gibi her bilgiye ulaşabiliyor artık insanoğlu o yüzden sm araştırması yapanlar da var bunu unutma, daha önce de söyledim işe başlama tarihi bile işe alım kriteri haline gelmişken ik'ya ya da şirketine salladığın halleri, arkamdan vurdular çok acıdı kişisel iletilerini görmeseler de olur sanki,
  • Hayatındaki fazlalıklardan kurtul, enerji süngerlerinden kurtul, sana faydası olmayan insanlardan kurtul ve dön bir bak hatalarından ders al,
  • Ekibi kötüleme, yöneticiyi kötüleme, sıkıntılar yaşandı tarzı yuvarlak konuşabilirsiniz, deşme soruları gelince beklentileri karşılayamadıklar, umudum dağların ardına kaçtı seni sevdim feleğim şaştı bu son damla bardak taştı maymun gözünü açtılar havalarda uçuşabilir,
  • Başvurunu yap, davet edilirsen git,

Go and get it tiger, o iş senin. Öncesinde çalıştığın şirketin cv'ni görmemesini istersen onu blockla, ikcılar sana 4sq'dan ulaşıyor ise check-in yapma :), bir süre ketum kal ketumluktan kimse ölmedi bugüne kadar. 

Masanın diğer tarafında olan İK'cıya da Allah akıl fikir versin, umarım mülakatınız çok iyi geçer.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder