İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

11 Nisan 2014 Cuma

Captain America The Winter Soldier

Rezerve uykum var sonra yazarım.

Şıpoylır



Gossip Girl Carter Baizen'ı olmuş sana crow,
Falcon :) var,



41. Kattan düşen adamı helikopterle yanlamasına alıyorlar,
Komiklikler şakalar ve tarumar olan bir şehir,
Bi de robert redford çok kötü adam(ve iyi ki öyle harika oynamış), ajanlık içinde ajanlık falan, tony gelsin doğum gününde palyaçoluk yapsın şakasına gülümsedim ama o kadar.

Edit: Uykum bitti, uyandım ben

Filmde 2 tane ik sahnesi var biri Falcon'un alın bu da benim resumem dediği sahne :) diğeri himym robin'in stark industrilerine iş görüşmesine gitmesi.

Stan Lee müze görevlisi :)
Revenge'in derin'i Emily ajan olmuş hımmm,
Paralel yapı diyenin ağzına vururum,
En iyi şakaları on your left,
Winter soldier'ı daha fazla tanımak istiyor insan o nedenle birazcık zayıf kaldı, nasıl bir winter şöyle mi bi' Winter böyle mi bi' Winter? Hydra da hydra e yeter  beahhhhh yani Winter Soldier gibi dramatik romantik ismi olan bir adam nasıl anlatılmaz,evet acı haykırış.



Klişe diyenin ağzına terlikle vuruyoruz, vay efendim kahramanlık, yok efendim amerika bıdı bıdı, ne olacaktı gerizekalı demek istiyorum, fantastik muvi izliyorsun, adam kalkanla 100 metreden düşüyor, asansörde 10 kişiye tek giriyor, adam proje, adam iyiliğin, dürüstlüğün, ahlakın vücuda gelmiş hali, adam süper kaslı, adam çok sarışın, adam en son 1945'te öpüşmüş vs. Marvelsporluyum ezelden marvelperver bir superheroyum.




Filmin renkleri şahane, müziği de aynı şekilde, her türlü izlenir hatta 2.kez de izlenir, bu noktada agents of shield izlemeye geri dönsem fena olmaz'ı hatırladım.




Bu arada filmde beni en çok etkileyen sahne bu aşırı feci görkemli kendini bit gibi hissediyor bünye.

C yah,

Âlin Taşçiyan'ınız Coco.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder