İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

12 Nisan 2014 Cumartesi

Sen çok yaşa Orhan Veli

Çocuklar o dönemde dil farklıydı, inanıyorum ki her romantik kız çocuğu sever Orhan Veli'yi... İçindeki öküzü alır, garip adam...


bilmezler yalnız yaşamıyanlar,
nasıl korku verir sessizlik insana;
insan nasıl konuşur kendisiyle;
nasıl koşar aynalara,
bir cana hasret,
bilmezler.

******

sokakta giderken,kendi kendime
gülümsediğimin farkına vardığım anlarda
insanların beni deli zannedeceğini düşünüp
gülümsüyorum...

*******

kimse duymadan ölmeliyim 
ağzımın kenarında 
bir parça kan bulunmalı. 
beni tanımayanlar 
''mutlak birini seviyordu'' demeliler. 
tanıyanlarsa, ''zavallı, demeli, 
çok sefalet çekti...'' 
fakat hakiki sebep 
bunlardan hiçbirisi olmamalı. 

*****

işim gücüm budur benim
gökyüzünü boyarım her sabah,hepiniz uykudayken.
uyanır bakarsınız ki mavi...
deniz yırtılır kimi zaman
bilmezsiniz kim diker ; ben dikerim.
dalga geçerim kimi zaman ,
o da benim vazifem.
*****


düşünme
arzu et sade!
bak, böcekler de öyle yapıyor.

Sevgiyle anılsın adı.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder