İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

25 Mayıs 2014 Pazar

Ben de Rüyaların Yapıldığı Maddedenim


Merhaba, iyi günler.

Bakıyorum da yine helak olmamışız.


Naber? Anlayışsız, gerizekalı, öküz ve kaba bir denyo taklidi yapmaya devam mı? Nays.


Kapanış cümlesinin beyaz bir odada uyanarak başladığını hatırla. 
Merhaba, ben Coco...
Chorus: Merhaba Coco


İşim gücüm var benim, biraz yoğunluğum var, baş edilemeyecek gibi değil, kendimi geliştirmem gereken yönlerden birinin bu olduğunu daha önce söyledim. Aman bende bir konu beklemesin, deadline falan o baskıyı yaşamamak için, mail birikmesin falan diye stres yaratıyordum kendime.





Halbuki insanoğlu tutarsızdır. En baştan beri bunu anlatmıyor muyum? 
Tutarsısız minnoşlar, tutarsızsınız. 
Ya, ben değil miydim sonsuza kadar kaybettik birbirimizi falan deyip sonra konuşan, hatırlayan neredeyse baştan başlayacak olan, iş değiştirmeyeceğim iyi böyle yea bu sefil hayata devam derken iş değiştiren, herkesin içinde bir OÇ(evet öyle dedim) var ve sadece ne zaman devreye alacağı belli değil. Ben de yaptım tutarsızlık, kararsız kalıp ya da karar değiştirip, işte bunlar hep insan faktörü.


Yine de bir çok beyaz yakalıya göre çok şahane çalıştığımı biliyorsunuz, şöförler, uçan araçlar, bol seyahat, bol alkol, bol muhabbet, bol istihdam, bol kriz...

Her şey iyi hoştu da bir sağlık kontrolü gerekti, terminal hastası olup olmadığımı bir kontrol ettirdim, değilmişim lakin o tepetaklak olup normale dönen hormonlarımda bir sorun varmış. 

Guys, aslında ben erkekmişim o_O




Olm, o yüzden sevgilim olmuyormuş, bu dallama, öküz, denyo halimin nedeni buymuş. Seni seviyorum dendiğinde biliyorum/evet/hıı çok/sağol falan demem hep ondanmış.

Mart gibiydi sanırım mülakatların arasında yeni bir outsource proje için toplantıya girdik, Grima Solucandil olarak adlandırdığım şapşal, Coco Bey'de bizimle aynı fikirde dedi. Hasssssss..tir hahahaha Coco Bey mi? Owwwww yooooo, bu baltaların arasında kala kala bro olmuştum, dude olmuştum, bu salaklar onlarla rakı içiyorum falan diye beni iyice şey kafalı Japon askeri sanıyordu zaar. Olm, ben bir super hero'yum U know? How lucky r U ?

Böyle şeylere takılmam ama Grima beni oldukça zorlayan bir profildi, yanlış anlaşılmasın, kendisi tam bir göttü ve algıda düşük, duygusal zeka bakımından eksik, sinsi, ikili oynayan, aptallık bir tuğla olsa(tekrarlıyorum ama) kendisi Çin seddi olmadı bir piramid olacak kapasitede kıllı bir ayıydı. Gördüğünüz gibi sadece sabrımı zorluyordu. O nedenle kafamı  kaldırdım, o arada ajandaya gelişi güzel şeyler çiziyordum(bu arada bir parantez açayım da gidin grafoloji falan inceleyin, sağa italik isim ya da saçma sözcükler yazarım, diyez işareti ve oklar, ağırlıklı kareler çizerim, küpler, bazen kafam iyiyse güneş ve kaplumbağa, toplantı uzunsa transilvanya'da gece manzarasına ve şatolara kadar gider, konsantrasyonumu bu şekilde kaybetmiyorum, ayrıca çok güzel bir adım ve şahane bir imzam var) göz göze geldik, "Coco Bey, işte bu gerçekten komik" dedim.
Grima mahçuptu, uzatmadım gözler ile anlatmak negzel.

Neyse, artık bir Bey olduğuma göre ona uygun davranmalıydım, bir kere ben bir öküz olmamalıydım, içimdeki öküze oha demeliydim, jestler yapmalı, iltifat falan etmeliydim, uzun saçı hatırlayın mülakat öncesi masama Gül bırakmıştı, işte bunlar hep erkeklikten, vakti zamanında bir bey tanıdım, kendisi çok şahane iltifat ederdi onu örnek alabilirdim, evet. Kapı açmalar, bu renk sana çok yakışmışlar falan, üşümüşsündür ceketimi almak ister misinler, alkol almadan canım, seni özledim diyebilmeler, dark chocolate yanında şekerli Türk kahvesi sipariş etmeler bana sormadan, sen seversin deyip sevdiğim grubun Cd'sini hediye almalar, sen de çok mızmızsın dememeler, çiçek göndermeler, elimi öpmeler,  hep bir anlayışlılık hali ve sinirlensem bile kendini tutma ve hakim olma durumu, ne olursa olsun hatun kişiler/kız kısmı/bayanlar/kadınlar/leydiler-leydilerimiz onlara her zaman şık davranılması gerekir. Çok kızarsak buz sokabiliriz, evet çünkü erkeklik bunu gerektirir, çok kızdıysak, şu an sana çok kızdım canım, sakinleşince konuşalım falan demek gerek. Telefonu surata kapatmak olmaz, messengerı surata kapatmak vb(uzatmayayım da saçma yerlere gitmesin). Allam işalla kamyoncu gibi sahiplik eki falan kullanmam.



Örnek veriyorum:"Andre'm naber?" kıro kıro...
arabanın arkasına "meraba, ben evren, ne kiralık ne devren" falan yazmam, ay kaşınır mıyım, böyle tombala çeker gibi, ay kızım falan der miyim yavşak gibi ya da hoşlandığım kıza tekme atar mıyım, tanrım sen aklımı koru.

Coco: such a child, such a gentleman, such a sığır

Olm, erkek olsam var ya...diye cümleler kurardım ama erkekliğe adım attığım şu ilk dakikalarda... Ha ha! ya Yanak Çocuk'a bir yandan bu sorunumu anlatırken "tebaayı da bilgilendirmen gerek" dedi o yüzden yazıyorum, yoksa size ne benim östrojen seviyemden. 



Doktor sonuçları açıklarken çok ciddi bir surat ifadesi takındı, sıçtık dedim içimden kesin b.k gibi bir hastalığım var(farkındaysan doktora her geldiğimde bu saçma sırayı izliyoruz)kesin kene falan ısırdı böyle dandik bir nedenle öleceğim, tanrım bana reva mı bu, autobahn da 240 ile giderken değil de böyle saçma sapan böbrek üstü bezinde meydana gelen dandik bir hasar yüzünden mi öleceğim, hapşururken mi... Neyse ben kafamda yazarken bunları o 3 sn.'de şükür konuştu, şeker normal, troid normal, ldl bilmem ne... Eeeee, sonuç, "önümüzdeki 6 ay boyunca çocuk yapmaman" gerekiyor dedi.


Çocuk mu?

???? Hahahaha şaka bu değil mi, olm nasıl yapabilirim çocuk, hayatımda biri bile yokken, olsa zaten adımı Hz. Coco yaparım Merry'e gönderme olarak, buna kediler bile poposu ile güler.

-Ya doktor istirham ediyorum meslektaşlarınızla hep böyle cici şakalar yapıyorsunuz, tamam siz isteyin 1 yıl yapmam dedim.

Zaten hayatımda major bir değişiklik olmuştu, artık gündemimde başka şeyler vardı ayrıca itlik ve hergeleliğe devam edecektim. Kimseyi önemsemeyip kimseye değer vermeyeceğim,sevil de sevme, ağlama ağlat yapacaktım, me me me me me i'm so vip. So medikal destek ile devam, bol egzersiz, ıvır zıvır.
Yek yeaa. Ne erkek olujammmmm olm, o kadar topukluyu baban mı giyecek? O kadar kilo verdim, dolabı değiştirdim. Hem manikür-pedikür yaptırmam gerek. 




Onu kendi haline bırakın. Unutmayın, bir kadın her şey yolundaymış gibi yapabilir her zaman. Çene yukarı Darlin', burnumuz düşse yere eğilip almıyoruz.

Coco 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder