İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

8 Haziran 2014 Pazar

Bir yoğurt kovası yeşil eriğin verdiği huzuru veremeyenler olduğunugörüyorum

Yağmurlu bir pazar günü öğleden sonra ne yapacaklarını bilmeyen milyonlar, bir de ölümsüzlük isterler.

Öküz gibi bir hızla oradan buraya geldim.

2 tabak hingel gömdüm.


Kafamı boşaltıyorum. Sen de boşalt derdim lakin boş olan şey nasıl boşalsın değil mi?


Anarşi!!! Erikleri yıkamadan yedim hayatımda ilk kez! Sınırlarımı zorluyorum, yey.


Karadut yedim parmaklarım mor, hangi albümü alayım, salı günü ne giyeyim, Can ne güzel bir isim diğmi ya gibi şeyler düşünüyorum yani 3 harfli olsam Can isimli lahmacun yiyenle olurdu. 4 harfliler de 4 harfli ile olmalı mesela Coco ile Burç mmmh, 5 harfli ile olmaz, kalp parçalayan yırtıcı bir kuş, hava aşırı sıcak pişdim.

Neyse jeremiah geldi onunla 
oynayacağım. 



Sümüklü böceklerle iyi geçinen kahramanınız,



Coco



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder