İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

29 Ağustos 2014 Cuma

İlk Gün Hediyesi


Naydın Bursaaaaa, naydın blog, sen naber yea?Çok yorgunum, gece geç uyudum, sonra sabah erken yola çıktık yine ve işte buradayım. Bu ara biraz yoğun biraz tuhaf gece çok üşüdüm, sabah mecburen çay mmmmeh. 
Bugün size ilk iş günü ve hediyelerden bahsetmek isterim.Benim hiç ilk iş günü hediyem olmadı sözlük, şaka şaka olmaz olur mu? 
Macaronlar, klişe kekten çiçekler, dandik çikolataya batırılmış dilimlenmiş meyve sepetleri, şık kalemler, çiçek, ajanda, ayı(ben bir ayıyım aşkım ve yeni işyerinde seni deli etmeye devam edeceğim alt mesajı ile), ikea'dan alınmış nazar boncuklu yandan yemiş bonzai, peynir, kağıt tutacağı, kristal ağırlık falan...




Yani diyor ki ben iş değiştirdiğimde bana deli gibi hediye alacak sevdiğim var, ne düşünceli erkekler(kadınlar) var[bunu da Kardeş Payı Emrah ulan ne karılar var beaaaa stayla söyledim]


Neler olabilir başka diye soran olursa hadi diyelim ki biri sordu, 

  • İsme özel kart, kartlık, kalem, ajanda(kişisel tercihim bu olurdu), kol düğmesi(tabii ki kol düğmesi takan biri ile birlikte olacağım saçmalamayın) ilk buluşmaya şortla gelen davar hurraaaaaa
  • Kupa (Love Coco/yersen) ya tabii ki tasarım fincanlarda kahve içeceğim o ayrı


  • Ayna
  • Kemer, deri mousepad
  • Tematik moleskine
  • Oscar heykelciği 
  • Birbirine çarpan sarkaç şeklindeki metal toplar, stres topu, Buddha heykeli, stres topu
  • Kişiye özel dandik plastik suluk
  • Benim için kaplumbağa biblosu, süper kahramanlı ıvır zıvırlar, resepsiyon ya da uşak zili
  • İş parfümü, evet, mutlaka masanızda bir parfüm olsun ki açık alanda sıkarak dayanılmazlığınızı gösterin, maksat güzel kokmak tuvalet kültüründen nasibini almamış kültürel dönüşüm esnasında devrim yaşamamış ülkenin vitaminsiz evlatları 


İlk gün için mesela, fuck hr canısı tavrımla yeni işe başlayan arkadaşıma hediye olsun diye bir şeyler yapabilirim.
Efendim bununla ilgili bir girişim bile yapılabilir, ben adını Coco's New Job Survival Kit koyacağım, bunun için öncelikle bir sepet olmadı kova alırım içine her şeyi doldururum, everything but little little! Şirket bazında yapılacaksa satınalma ile koordine olursunuz, değil ise kişisel ise benden alırsınız ohooooooooo.


İçine kalem, hataları silmek için ayı gibi bir silgi, daksil-tpex gibi silici başka bir ofis zımbırtısı, zımba U know ben zımba yüzünden zor zamanlar yaşadım, pop-up peçete belki ağlarsın kim bilir? Yapıştırıcı, ataş, makas, fıstık, fındık,cetvel... koyuyoruz, üzerine biraz minare gölgesi, biraz yıldız tozu. El yazısı ile yazılmış mini bir kart ekledikmi bitti gitti(kart üzerinde biraz çalışmak gerekir).Ayh çok minnoş oldu. Al sana niş alan, yardır git.


Hadi öperler.

Always yours,

Coco








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder