İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

1 Ağustos 2014 Cuma

Nokta atışı




Bozdum bozdum kafayı işle bozdum bu ara. Saçma sapan rüyalar görüyorum, kafamı boşaltmak için deli gibi çalışıyorum, nasıl?

Birlikte iş yaptığım direktörlerden biri coştu, onu da gönder, bunu da gönder, Coco onu da salla gelsin kafasında. Sonsuz bir aday havuzu var kafasında, yetmiyor gibi halo etkisi de mevcut. Hal böyle iken gereken yerde alarm oluşturup bu stratejik olarak yanlış diyorum, hafifliyor. Sevgili beyaz yaka cümle içinde strateji kelimesini kullan, hayat güzelleşsin, dünya bambaşka bir yer olsun.

Önemli olan 10larca aday sunmuş olman değil, önemli olan doğru aday ile görüşüp, doğru zamanda, doğru yere yönlendirmen. Danışmanlık bunu gerektirir çünkü.
Farklı yöntemler dene, aynı yoldan gitme, beynin sürekli aynı yolu denediği için bazı kasları kullanmıyor...
Gerekirse headhunt, sosyal network, olmadı sözlükten bir haberleşme ağı kullan...
Gittim ben.


4 haneli bir görüşme sayısı olunca, istediği gibi tespit kasabilen kahramanınız,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder