İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

1 Kasım 2014 Cumartesi

The Profesyonel

Evet bu foto Temmuz ayından

Hello weirdos,

Şimdi sizlere Temmuz'da okuduğum lakin bahsetmeyi atladığım bir kitaptan bahsedeyim. Bu kitabı alma nedenim sevgili Doc. lakaplı @sezaikayaoglu hatta yazarın adını da yazayım @yucezerey ikisini de #tanıyınsevin Sezai'nin bir tweetinde gördüm, uhm bakayım bari dedim.

Kitap 350 gr. mutfak terazisinde tarttım(yapmadım öyle bir şey).
Çizimler falan hoş bence, kullanılan dil günlük, rahat, lakin plaza Türkçesi'nden bahsediyorum.

Ben kendim çok observerım falan diye dolanıyorum ortalarda, bu adam(eleman) yardırmış, tespit üzerine tespit, hatta benim yazmayı düşündüğüm şeyleri de yazmış, görmüş, gözlemlemiş, uyuz oldum bir ara okurken. Ben ne yazacağım!! Bana hiçbir şey bırakmamış.
Kitapla ilgili en sevdiğim şeylerden biri kitabın müziği var, her bölümün başında spotify için kodlar var, gördüm ve pis pis sırıttım.

Kategorize etmenin vücut bulmuş hali, altını çizdim, üstünü çizdim, post it ekledim ama sayfaları kıvırmadım, onu hiç sevmiyorum işte.

Yazar ortalama bir sözlük yazarının yaptığı tespitleri yapmakla beraber Ceza ya da Eminem gibi bunu hızlı bir şekilde sunuyor, uzatıp Sagopa Kajmer'e bağlasaydı emin olun başka bir yazı yazardım, ilgim kolay dağılıyor bunu biliyorsunuz. 

Küçükken travma geçirmiş, bu belli, bence nedeni Küçük Emrahlı filmler, bölüm başına neredeyse bir Küçük Emrah düşüyor. Bir de burnunda top çevirmek, anladığım kadarıyla fok balıklarını da oldukça seviyor.

Snob, yandan yemiş beyaz yakalıyı ve içsel kavgasını, iki yüzlülüğünü iyi işlemiş, yine de minnoş, çok kırıp dökmemiş.
E-mail profesyonelleri kısmında da oldukça eğlendim, kendini tekrarlayan birkaç cümle dışında nays, rahat okunuyor, kaligrafi nays, içinde turuncular falan var işte.

Kitabı okumanız için size verebilirdim lakin geçenlerde bir kütüphane temizliği yaptım 277 tanesini ayırdım, diğerlerini bağışladım, kargo firmaları gelip evinizden alabiliyor ya da en kötü sahaflara satarsınız olmadı sokağa da bırakabilirsiniz... İşte o 277 kitaptan biri, evet öneririm ama kitaplarımı paylaşmam, çikolatamı da paylaşmaktan pek hoşlanmıyorum, sevgilim olursa belki ama mmeh düşünmek gerek.

Coco book database' e göre kitabın puanı 7,2, yani oldukça yüksek, ha almam derseniz, radikal'de benzer yazıları var onları da okuyabilirsiniz. İzin veriyorum.



Son olarak, 23-45 yaş arası beyaz yakalıyı memnun edebilir, Amcabey konusunda kararsızım, o zaten kendi unique tespitlerini yapıyor *swh


Yazının fon müziği: King of Sorrow/ Sade
Ruh hali: Kasım'da Coco başkadır

Kitap okuyanların ve beyaz yakalıların Azizi,

Coco


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder