İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

8 Kasım 2014 Cumartesi

SABAHLARINIZ DAHA PARLAK OLSUN!



Olsun olsun, valla bak, böyle rise&shine hatta.

Vakti zamanında evime çok yakın bir şirkette çalışıyordum, balkondan görüküyordu, hatta Bulut beraber bakalım diyordu, Allah'ın sığırı ya, balkondan şirket izlemenin nesi romantik olabilir ki! sonra oradan ayrıldım. Caddenin karşısındaki şirkete geçtim. Haliyle o da balkondan görüküyordu. Sonra başka bir yer oldu, o da balkondan görüküyordu lakin, evropa yakasındaydı be kez fena sallamıştım. Dolayısıyla daha erken sabahlar başladı. Yolda geçen günler nedeni ile daha erken uyanmaya başladım.

10'da uyuyun tavuk desinler, erken uyuyan kadınları sevmeyiniz desinler, sarılın yorgana, rüya göre göre uyuyun, kabus göre göre uyuyun sonra uyanın sevgilinize mesaj atın, çık kırktım ışkım, rüyamda böyle topuğumu kesiyordu uzaylı ajanlar deyin. İlgilenir, pışpışlar, çiçek gönderir, gelir ofisten alır sizi o akşam iş çıkışı.



06:55 uyan
06:56 odayı havalandır
07:00 duş al
07:20'ye kadar yat-yatağı topla
07:21 dolaptan elbise seç
07:22 saçları kurut
07:26 makyaj yap
07:31 hava durumuna bak
07:32 müzik aç, völ völ völ/ekonomi haberlerine bak borsanın açılmasına daha var
07:35 kahvaltı
08:25 evden çık
08:30 işbaşı

Çocuklar eski hayatımın bir bölümü böyle idi, sallana sallana hazırlanırdım. Sonra Allah belamı verdi be aşkım.



Sabahın şarkısı/yazının fon müziği: sevil de sevme

Hadi öperler, yanağımdan öpebilirsiniz.

Coco



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder