İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

2 Ocak 2015 Cuma

2015

Hello, naber?






Bu yazıyı hastane odasından yazıyorum, bol bol ambulans sesi, new born, happy new year falan filan, karşıda mezarlık var, ölülerin de size selamı var. Yoooo, merak etmeyin ciddi bir şey değil, bir süre daha sizlerle birlikteyim.

Aralık, malumunuz olduğu üzere yıl sonu hesaplarının yapıldığı, yeni kpi'ların belirlendiği, hedeflerin kontrol edildiği, yeni kararların alındığı bir ay. Ortalama bir blog yazarı konu ile ilgili en az 2 tespit yapar 1 yazı yazar. Efendim işte en beğenilen yazım şuydu, en büyük başarım buydu, bu yıl en zorlandığım olay o oldu, inanır mısınız benim de dedem hacı vb. Sonra yeni yıl gelir, kutlamalar, bazen içten dilekler bazen öylemesine dilekler, eskiyen yılı komple çöpe atmalar... Bu kafayı hiç anlamam, 2012 kötüydü, 13 berbattı, 14 mü aman Allah bir daha göstermesin. Zaman bir bütün, içinde olacaklar var, ölecekler var, doğacaklar var, evet bazen kötü deneyimler var. Ama istisnasız her yıl kötü. Sonra ya bir de şöyle bakmayı deneyin dediğim de "overdose kişisel gelişim almış ik insanı" etiketi hop yapıştırılıyor. Olm kaç kez söyleyeceğim, 3 yaşından beri kitap okuyorum, 5 yaşından beri rockçıyım, ölünce mezarımın başında R&B çalınacak, yakılamam ben, çünkü 1-ülkede krematoryum yok, izin yok 2-yanmaktan çok korkarım ateş ile ilgili sorunlarımı hatırlıyorsunuz daha önce anlattım. Natural causestan vefat edip, hemen gömülmem lazım. Gerçi Thor ve Loki'nin annelerininki gibi bir cenaze fena olmaz yıldızlara gömün beni, kayınca size de kayayım. Yıldızlar da kayar durmaz yerinde.

ÖSS hazırlık kursundaydık bir gün, Ejder isimli bir arkadaşım var, sıkıldık öğlen sokağın karşısındaki parka gittik saha var, basketbol tabiisi atış yaptık, sonra oturuyoruz bir tane çingene(evet roman değil-gipsysoul bir teyzemiz, bana hassas numarası yapmayın) geldi, elimi aldı avucuna, bir şeyler anlatmaya başladı, Ejder bakıyor, bana bir mallık çöktü, teyze aldı sazı eline sonra dedi 85 yaşına kadar yaşayacaksın. NEY??!!! dedim, teyze manyak mısın sen, kim o kadar yaşamak ister? Nasıl korkuyorum o zamanlar yaşlı olmaktan, bir de 40'tan sonra çok yaşamayacakmışım gibi geliyor hala öyle. Ay ben emekli olamayacağım çocuklar, görüyor musunuz?
Neyse ortalama insan ömrü 80'lerdeyken hazır kafamı ona göre ayarlamışken, en önemli olanın kendi mutluluğu olduğunu unutmamalı bence. Beni mutsuz yapıyorsa insanlar hayatımda olmamalı. Sorunlar çözülmeli, ufalmalı, uzay boşluğuna gitmeli. 






Sonuç önünde 365 gün var. 365 yeni fırsat. 365 gün doğumu, 365 tane gün batımı, izleyebileceğimiz 100 adet gurub(p), yağacak yağmur, esecek rüzgar, çıkacak fırtına, aşık olacağımız yakışıklı oğlanlar, gidilecek İspanya seyahati, çalışılacak New York, alınacak 5 kilo, geçirelecek harika geceler, zın zın, sonra alınacaklar listesi:

Bu yıl da alışveriş yapacağım, hatırlar mısın beni kızdırmıştı da onu unutmak için avm kapanana kadar alışveriş yapmıştım, hıh ondan.
-Nars'tan marsala ruj
-şapka
-kırmızı küpe, inanabiliyor musun hala yok
-şapka 
-satc DVD seti kayboldu yenile 
-Lamy
-Harley Bot
-uzun saplı şemşiye
-şapka
-channel in o silver ojesi
-yeni bir kahve fincanı
-yeni pırıltılı bir TAÇ e malum frenseslik kolay değil
-78.siyah elbise
-şapka
-boyum kadar bir çanta *swh kolumu yere paralel tutup felçli gibi gezip çantayı yere süreceğim çünkü moda kokonasıyım
-arabaya kış lastiği, don lastiği
-mavi bir nevresim takımı
-3x2 mt tuval
-yeni bir ev, ha ha saçmalama tabii ki Beylikdüzü değil, oradakini zor sattım
-Placido Domingo konser bileti, sahi gitsek ya birlikte
-yeni bir pelerin ve süper kahraman donu hurraaaaaaaa
Bunun gibi şeyler işte. Bazen mutluluk maddi şeylerdedir, ne yapayım bana hediye almayan sevgiliyi.  Sevgilim olunca ona piyango bileti alacağım.

Ve sen kendini şanslı hissetmelisin, hala nefes alabiliyorsun, gözlerin var, ellerin, saçların owww saçlar, ginger(doctor who göndermesi yaptım), ayakların var, iyi ki varlar, belki ailen var, harika dostların, uyuz kardeşin, hırçın sevgilin, anlayışlı eşin, meraklı iş arkadaşın. Hadi ama dünya senin içinde, dünya arka bahçen.


İyi bir yıl geçir, bu kez benim için. Benimki her yıl olduğu gibi inanılmaz olacak.

Yazının fon müziği: Ferdi Özbeğen- Dilek Taşı

2 yorum:

  1. Klişe olmuş yeni yıl yazısı, yazıklar olsun.
    şapkayı şuursuzca tekrarlamışın. şapka ney lan!
    ha bi de lamy var bende. hem de 2 tane. görgüsüz mode on.
    yeni yıla uyuyarak girdim, sabah 6da ofisteydim. fuck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alfreeeeed! Sezai'ye süt getir bugün yine çok hırçın:) dur, daha 2014'ün en beğenilen yazılarını paylaşacağım 😂 şapka koleksiyonum var ve her yıl yeni şapka alırım, alırlar, alır. Sabahın köründe niye ofisteydin, partiden çıkmadın da üzerine mi kilitlediler plazayı?

      Sil