İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

12 Nisan 2015 Pazar

Denge

Çalij çalij çalij, seyahat et, dostlarla buluş, kilo ver, insanları dinle, kitap oku, hedef koy, hedef gerçekleştir, uyu uyu yat uyu, bahar, kronik yorgunluk, manikür, pilates falan...

Şimdi size kıymetlilerimden bahsedeceğim. 2 aydır yemek yiyeceğiz diye program oluşturmaya uğraşıyoruz, hepimizin yolu ayrı düştü. Ece çocuk bakıyor evde ilgileniyor, Muhteşem benim eski çalıştığım sektörde birim yöneticisi oluyor, Liz eski şirkette Müdür olmayı bekliyor vekaleten takılıyor şu anda, asaleten olduğunda ortalığı karıştıracak. Ve ben Suphi... Şaka şaka Coco ben(sevgili Gülsün'ün Coco benim videosundaki tonla okuyunuz). Ben de boş durmadım tabi, şirket değişti, çok gizli bir görev için Oradayım, Yasemin'in otelinde kalıyorum,( nea sizin arkadaşlarınızın oteli yok mu? Hem iş hem ticaret herkes kazanıyor yani Win-Win, Kutlu Ada'da otel aldı belki bu yaz oradayız, who knows), arada toplantılara giriyorum, sonra sabaha kadar rapor yazıyorum sonra uyuyorum. Günler çok çabuk geçiyor sayılır. Uyanıyorum, kişilik envanteri bakıyorum, gazete okuyorum, aptal bir kitap var matematik soruları olan arada ona bakıyorum. Arada uyuyorum falan. Diyetisyen kontrolü için İstanbul'dayım, 2 kez ertelediğimiz yemek organizasyonunu bu hafta yapalım diye kararlaştırdık. Geçen hafta Muhteşem'in 3 büyükten geçen CEO'su için iptal ettik, confidential süreçler, yani şu demek, süreç headhunt firma ile yürüdü, adamın şöförü, evi, arabasının rengi ve cep telefonunun modeli konusunda İK yöneticisi 1'1 görev aldı. Yerim ya, nerede Amelasyon işler var bizim minnoşlarda. Liz, Korn Ferry ile bir süreç yürütüyor, hangi pozisyon diyorum confidential diyor, it means bizim leopar ayrılıyor hanımlar beyler, artık başka bir yerden ayak fotosu paylaşacak. 
-Sen? Valla bir değişiklik yok, AC/DC dedim, forever rock forever metal, rnb dinliyorum herkes bilsin yani. 
En son buluştuğumuzda +2miz de vardı, bugün ki buluşma ayrı. Çalıştığım organizasyonlardaki arkadaşlarımla görüşmeyi severim, bu bahsettiklerim hani önceden anlatmıştım mahşerin 5 atlısı, bir cehennem varsa bu beşli kesin gidecek, mesela o organizasyon sonrasında çalıştığım hiçbir yerde insanlara nick takıldığını hatırlamıyorum, o kadar malzeme çıkan başka yer yok, eskileri yad ettik. 
Fransız yemekleri yapan CFO'nun ev terlikleri giymesi, domestic hallerinden tut, Köpekleri ile koşarak ofise gelen Satın Almacı, yetenek olup kasılarak yürüyen Batur'un yumuşak doku kanserine yakalanması hem de bu genç yaşta, Sezer'in yeni buluştuğu çocuktan bisiklet yaka Nike T-shirt giymesi nedeni ile ayrılması, manik-depresif ekip arkadaşımızın yeni şirketinde her şeyin über harika gitmesi, performans görüşmesinde pasif agresif kıdemli uzmana 2 verilen performans notu ve hatunun kendi toz pembe dünyasında yaşaması ve tüm maddelerde kendine 5 vermesi, ikiz çocuk doğuran ekip arkadaşının işe dönüş sonrası meme kanseri olduğunu öğrenmesi, balayına giden Müdür'e görevden alındığı bilgisini Maldivler'de yayılırken vermek ve otele faks gönderip imzalayarak geri göndermesini istemek...
Kamooonnnn geçen gün biri bana hobi olarak İK yapmak istiyorum dedi, hobi olarak, bir diğeri İK çalışmıyor yatıyor diye çemkirdi, insanlar ilginç, olm optimum kuralı diye bir şey var, aynı işi daha az enerji sarf ederek yapma. Mmmmmh süreç yönetimi. No mesai No nothing yaklaşımı, sanırım bunları duymadınız, normal, olur öyle. 
Hah ne diyordum, eski ekip arkadaşları, eskiyi anmanın dışında fonksiyonları da vardır, yıllar içindeki değişimi görmenize yardımcı olur, farklı sektörden bilgi paylaşırsınız, farklı bakış açısı, yeni bir fikir, bazen yek yeaaaaa tepkisi. Bu grup için düzenli yemeklerimiz var bizim, önce hafif sosyal hayat, sonra mini bir sektör dedikodusu, ağır geçirme, tadım ve kahve ile sonlanan bir gece, bazen Asmalı bazen Shire takılıyoruz. Böyle dostlarınız olsun, bir klişe vardır insan biriktirmek, koleksiyoner olmasak da biz de sevdik karşim, yok yahu, dokunduğum insanların hayatında fark yaratıyorum diye gir konuya, biraz kendine iyi davran, haksızlık etme, sen bile bazı konularda iyisin. Liz kal biraz daha burada dedi, bakalım dedim, havalar ısınıyor, İstanbul'u da özlüyorum, o zaman git dedi, sosyal medya ile uğraşacağın bir işin olsun demişti 4 yıl önce, öngörüsüne sağlık, şimdi de evropa'ya git diyor, Liz'in dedikleri oluyor a dostlar, sanırım expat olarak gideceğim. Onunla çalışırken yaptıklarım geldi aklıma, beni rahat bırakırdı, herhangi bir şey ister x isterdi ama ben ona x+2 hazırlardım. Alan yaratırdı bana, özgürdüm, AT gibi hahahahah, aslına bakarsanız yoneticiniz operasyonel işlere takılıp saçmalamaz ve yönetirse hayat aslında zor değil. Bakın bir arkadaş kaldık, odama girdiğinde IQ'mü düşürmediği için onu severim. 

Kimse bu yazının kişisel gelişim ile ilgili olmadığını iddia edemez. Fikir katili olmayın, enerji suikastçileri olmayın, yeterince olmasa da farklı yöneticilerle çalıştım, hepinizden çok aslına bakarsanız, kim olmayacağımı ve ne olmayacağımı biliyorum. Yapmayın bak sonra diyorsunuz Y jenerasyonu rerörerö, tamam biraz reröreröyüm ama siz de mükemmel değilsiniz. 
Öldüğümde mezar taşıma çok şey gördüm beni yüzüstü gömün yazmayacağım. Trajan Font ile "Yek Yeaa" yazacak. 

Sürekli gelişsenize, hadi N'olur, lütfen ama.






Coco of Sherwood
Cco of Loxley 

Yazının fon müziği: The Gorillaz-Feel Good

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder