İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Mayıs 2015 Salı

İdari İşler Departmanı

İdare edemem Anne! İdare edemem. yaman diye bir çocuk *swh

Hobi olarak İK yapacaklara tavsiyeler-2 
İK'nın birbirinden özel bölümlerini Mihmandarınız Coco ile gezmeye devam ediyoruz, aha o ne börek mi?




Nerede Amelasyon iş orada ik adlı bölümümüzün yok yok bölümümüzün adı: Hobi olarak İK yapacaklara tavsiyeler. Neredeyse yaz geldi, sabah serinliklerinin keyfini çıkarıp, Metro'da yolculuk yapıp  hatta müzisyeni dinleyip tempo tutturduğum aynaya bakıp dımdımdımdım dediğim günler. Fakirlikten Leadership eğitimi alamadığımdan ya acaba bu sene ne yapıp kendimi geliştirsem falan diye de sorguluyorum. 2015 için solid bir hedefim yok biliyor musun? 
Neyse konumuz belli, Amelasyon, bu ara neredeyse her gün İK yapıyorum, İdari İşler personelinin mutlu çalıştığı organizasyonlarda mutluluk vardır, benim çalıştığım organizasyonlardaki gözlemlerimden biri, çok süper insight çıkmaz bundan ama idare edin.
Efenim bu özel insan yavruları hesapçı, kitapçı, iş bitirici, pazarlıkçı, içten pazarlıklı, kimi zaman kötü polis kimi zaman filoyu azarlayan çavuş, bazı bazı satın alma ile harmanlanmış varlıklardır. Benim genelde onlarla aram iyi olur, muhtemelen sürekli teşekkürler ve merci dediğim için ya da şoförüm falan var ondan who knows? gerçi beni IT nerdler de sever ben de onları severim, sanırım nerdlerin de Azizi olabilirim.

Genelde borsa gibi coşmuş, seslerin yükseldiği, mesailere kalınan bir bölüm, son dakika iptalleri, uçak biletleri, konsolosluk işleri, kurye gönderimleri... A-aaa çocuklar konuya girmişim söylemiyorsunuz.

Bu adamlar/kadınlar/lgtb bireyler sözleşmeleri takip eder, düzenler, Hukuk ile üzerinden geçer.
Öncesinde bütçelerle ilgili çalışır.
Uçağa first class'ta binip binmeyeceğime karar verir.
Şoför gönderir, transfer yapar. 
Servis, bina bakım, kira sözleşmeleri için çalışır, elektrik, su, wifi faturası, ahahahaha hatırlasana şirketin Vodafone faturası ödenmediydi de GM'de şebelek gibi bağlantısız kalmıştık 1 gün boyunca.
Benzin alımları, raporlar, fatura demiş miydim?
OGS-HGS- UfO'muzu nereye park edeceğiz mesela, park sorunları yönetimi.
OGS operasyonunun yönetimi
Mobil hat, telefon yönetimi, öyle deme bana bunun gri olanından alsanızaaaaaaa ya ben sadece iPhone kullanabiliyorumcular mesela, araç yönetimi, hoşgeldin kit'i için kendilerine düşen kısmın yönetimi.
GM dışı tesislerin, şubelerin yönetimi, prosedürler, ıdık bıdık.
Personel servisleri güzergah belirleme, hizmet alımı, ihale ve b.k-püsür işleri.
Bina ve Araç bakımlarının yapılması.
Temizlik, outsource hizmetler, faturalama süreçleri falan.
Toplantı odalarının bilmem ne sistemi üzerinden onayları.
Merkez bina temizliği yönetimi
Su sebilleri, otomatlar, bakımları, dolumları işte bunları takip eder.
İşte yönetim katı garsonları falan bizde var sizi üzmek için söylemedim başta.
Ambulans-Doktor hikayeleri kampüs yönetimi.
Evrak takibi, muhaberat, süper kahraman yönetimi.
Expatların evlerinin ikea alış-verişi
Tedarikçilere anket yapma, n'aber whatsup nigga falan deme, 
Cücük hareketi ve kapanış.

Bence işleri zor biraz, yoğun stresle ve operasyonel yük ile çalışırlar falan. Sabır ister, hizmet sağlayıcı olarak sarf edilen efor daha fazladır, ilişki yönetimi, dikkatli çalışma, ne bileyim müzakere becerisi, biraz stratejik düşünme, biraz hız, hareketli iş ortamından beslenme, üzerine geniş bir ilişki yelpazesinde völ völ völ dance, duygusal olarak tolerans ve çekomastik bakımından dayanıklı olursa işi daha kolay gibi.

Hadi uçtum ben, fıtıfıtıfıtıfıtıtıtfı

Yazının Fon Müziği: Calvin Harris-Let's Go

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder