İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Aralık 2015 Pazar

Kilolar Lens mi?

O şimdi diyette demeyeceksin! Yeni Beslenme Alışkanlığı Edinmiş Sağlıklı Birey diyeceksin.

depresyondayım ve/veya pms mode on görseli


Merhaba blög, merhaba okuyucu, merhaba 3'ler 5'ler 7'lere ve de 9'lara karışmış özel insan yavruları, 3 harfliler, yüzük kardeşliğindeki açgözlü krallar, faniler ve sıradan insanlar.

Sesim düzeliyor gibi, ciğerlerimde başlayan sinsi soğuk algınlığı burnuma kadar çıktı, iyileşiyorum demek bu. Acı çektim, öksürmekten ciğerlerim halıya yapıştı, gözlerimden yaş geldi, Süt Oğlan benimle ilgilenmedi, başımın çaresine baktım.

Eylül'den bu yana düzenli beslenme olayını rafa kaldırmış hunharca ve obur bir rakun gibi yemek yiyordum, kutlamalar, partiler, festivaller ne varsa katıldım.  Nasıl olsa hafta sonu koruda yürüyüşe çıktığımdan sorun olmayacak diye kendimi kandırıyordum. Guyz, üvey benlik diye bir şey buldum, kendine üvey evlat gibi davranıp makineyi hor kullanıyorsun, ciddiyim. Ocak ayında koyduğum o hedeflerin yerinde yeller esiyordu. Diyetisyenim Aylin evlenmiş, 2 ay süren bir balayı tatiline çıkmış, ben de nasıl olsa o dönmeden normale dönerim diye salmıştım. Normale falan dönemedim ama başlangıç noktasına döndüm, adeta  Hani o yerde eğilerek yapacağım dediğim turtle hareketi vardı ya, hah işte onu göbekten dolayı yapamıyorum gerisini sen hayal et. Ülke çikolata tüketimi ortalamasını geçmiş ve sanırım 3 katına çıkmıştım, en az bir İsviçreli kadar çikolata yedim, haliyle sivilceler şelale. Bir de unutmadan yeni aldığım elbisenin fermuarı kapanmıyor!!!!!! Bu kadar ileri gitmemeliydim...


İşler güçler yerinde, projeler canlı, çoğu zaman heyecanlı, bir iki ağır kayıplı ama çok güzel çalışmalara imza attığım bir yıl oldu. 2015 iyiydi, 2016 ise çok daha iyi olacaktı, çok eskiden rastlaşacaktık. Kariyerim için fena olmayan bir iki adım attım, ben-hayırların yıkılmaz kalesi, sedanterlerin onursal başkanı, İK'nın yaramaz çocuğu ben Coconut neredeyse yeni bir işe daha imza atıyordum ki durdum, bu konu üzerinde park ettim, ara verdim, sabbatical oldum, biraz daha olgunlaşsın dedim, beklemedeyiz.

Birbirimiz çok özlemişiz, sesimi duyunca sana neler oldu diyerek beni sevgi ile sarmaladı, sanırım şefkata ihtiyacım vardı, hayır demedim. Fotoğraflarına baktım iyi görünüyorsun, kilo almamışsın derken tartıya çıkayım da beni öldür dedim, celladıma aşık bir şekilde gözlerinin içine bakıyordum. Ekranda değerlere bakarken neler olduğunu sordu, kaçış yok pampalar anlattım, "bir predator gibi yedim" dedim. Yalan söylemeye gerek yok, ayrıca niye söyleyeyim? Hak ettim dedim, bana müstehak, ne istiyorsan yapabilirsin, o abidik gubidik sıvı karışımlarından içmeye, karbonhidratsız kalmaya razıyım çünkü doğum günüme az kaldı. Karşımda Çinli gibi gülümsüyordu, hatırlayın göbek titremeden gülme hadisesi. Listeyi yazmaya başladı, sabah blenderdan geçirilmiş ananas ve kırmızı biber karışımı yazdı, bu sakinliğinin hastasıyım Arnavut Biberi falan verebilirdi, sabahları fezaya gidebilirdim. Bence gayet adil davrandı. Protein, kalsiyum, bakliyat günleri olarak yeni listeler hazırlayıp çabuk sıkılan bünyemi kandırmaya odaklandı.


Evet evet, ot yiyince gelen hayatım düzene giriyor hissi bende de oluştu birden. 3 hafta bol salata, yeşillik, ananas suyu, fırınlanmış somon, greçka ve kinoalı salatalar, no ekmek, no patates, no pilav IQ skorumun yükselmesine neden olacaktı(kimi kandırıyorum, sizi kandırıyorum, sümük yüzünden ayküm 23 puan düştü ve bunu borsaya bildirdim).

Harikulade bir sohbetin ardından kapıya doğru yönelirken yeni hedeflerime getirdi konuyu, tamam dedim artık hedef istemiyorum bu konuyu kökünden halletmeliyiz. Kaçışı yok, sıkıldım. Hayır 2016 hedefin dedi, mecburen yılı kapatıp 2016 hedefleri yazacağım yeni bir yazı gelecek guyz. KPI'lar için hazırda bekleyin. Ne yapayım domates taban fiyatı ve pekin ördeklerine olan etkisini mi anlatayım?


Yazının fon müziği: Dolana ay dolana çünkü çok güzel bir şarkı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder