İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

30 Haziran 2016 Perşembe

Okunmayacaklar Listesi-Kitap

Hello Blög,

İzleklerden isteklerle devam ediyorum yazılarıma. Projenin son fazı tamamlandı(böyle faz maz diyorum havalı olsun, uzay istasyonunda çalıştığım belli olsun istiyorum, çaktırmayın). Bu sabah itibariyle korkunç bir baş ağrısının geçmesini bekliyorum, 06:30'da yapılan görüşmemiz katılımcıların gecikmesi nedeniyle sarkma ile başlamış oldu. Bitirdikten sonra alttaki AVM'ye indim, hatırlatın da bir ara geri bildirim verirken dikkat edilmesi gereken 34 şey başlıklı bir yazı yazayım.






Sevgili okuyucu, sen n'aber yea?

3 yaşından beri kitap okuyan bir tip olarak, ayrıca gösterişi seven adi bir pislik, beyaz yakalı olarak en kolay yapabileceğim şeylerden biri, muhteşem kütüphanemi sizlere açmak olacak. Görsel +simge sezer 'den geldi, istek @kulaklarikupeli' den geldi. Şöyle;

Okurken sıkıntıdan öldüğüm, halıyı yediğim ama inadımdan da okumaya devam ettiğim yazarlar ve asla okumayacak şekilde uzak durduklarım, favori olmayanlarla başlıyorum.


  1. Orhan Pamuk kitapları, 2000'lerin başında bir kitap okumuş bir daha yaklaşmama kararı almıştım, yıllar içerisinde bu kararı unutup yanlışlıkla Masumiyet Müzesi'ni alıp tuğla kalınlığındaki bu güzide eseri okurken bir aydınlanma anı yaşamıştım. Damn it!
  2. Elif Şafak kitapları, Güneş'ten almıştım o kitabı, eğlenceli bir kitaplığı vardı Güneş kızın, Artemis tipi. İşte morukcuğum aradan bu kitabı seçtim, seçmez olaydım. Yıllar sonra İK Zirvesi'nin kapanış konuşmasında sahnede izledim ve içe doğru bir kara delik olup çöktüm-enerji temalı yılda yani hatırlayın Levent çok mutluydu. 
  3. Kişisel Gelişim serileri ruhlar, melekler ve bilimum öte dünya varlıkları ile kaplı zırvaları okumam. Meleklerle ölmek, meleklere takla attırmak, suyu öpenler, pozitif bilim ve meleklere günaydın diyen kadınlar ve daha niceleri. Sevgi içimizde gibiler. Oşyo moyşo, Ferrari'mi sattım gördün mü?
  4. Küçüklüğümde / 10 yaş itibari ile bu tip kitapları okuduğum için beni mutlu etmiyorlar, kişisel gelişemiyorum. Özellikle Türk kökenli yazarların yazdıkları öldürücü, beyin hücrelerim yanıyor. 
  5. Asla ve asla okunmayacaklar arasında; Metin Hara, Gülben Ergen, Aykut Oğut(bak bu adamı annemin yıllar önce bir kadın kuşağı programında görüp almam için ısrar etmesi ile okumuştum aman aman) falan var. Yemek kitabı okurum daha iyi, ezan okunurken ölü taklidi falan yaparım o derece.
  6. Kapak tasarımı kötü olan kitaplar, renk, kaligrafi falan beni çok kötü etkiliyor yea. Kapağında imla hatası olanlarla içinde imla hatası olanlar... Kapakta soru soranlardan çok haz ettiğim söylenemez ama n'apalım...
  7. Akademisyenlerin iş dünyası hakkında yazdığı kitaplar. Elbette ülkemizdekilerin çoğu, ben sana vizyonsuzsun demiyorum, sen çok biliyormuş gibi yapıyorsun ama pratikte bilmiyorsun diyorum.
  8. İlişki kurtarma kitapları.
  9. Yine yurttaşlarımızın yazdığı koçluk kitapları.
  10. Hımmmm Sıla kitap yazsa onu da okumam gibime geliyor. 

Mediacat'ın hemen her kitabı logoya vesaire bakmadan ilgimi çekiyor bu ilginç, Optimist'in de ilgimi çeken kitapları yok değil, ama sevdiklerim sonraki yazılarda gelecek.

Pencere açık yoldan geçen bir adam başa geçer geçmez hemen Irak'ı yok edecek diye bir şeyler anlatıyor, Trump'tan falan mı bahsediyor anlamadım ki. Ya elbette kitap okuyun minnoşlar, evlilik programı izlimleyip çekirdek yemenizden iyidir. Aklıma geldikçe bu yazıyı güncelleyebilirim, kim bilir?

e-book, nook, kindle falan sevemeyen kahramanınız,

Coco the Librarian

Neredeyse yazının fon müziğini unutuyordum çocuklar; Bonga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder