İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

2 Ocak 2018 Salı

Mercedes Benz Tarzı İşe Alım


Merhaba Weirdos,
Biliyorsunuz işe alım benim alanım, gün geçmiyor ki harika örnekler görüp de imrenmeyelim.
Heineken, Columbia Toughness Director  arayışı, çok beğenildi ikincisini de yaptılar bkz, sonrasında müthiş bir örnek de Mercedes Benz'den geldi. Siz çok yaşayın ya.
Ülkemizde adaya 'Neden biz?, 'Seni niye işe alalım?' dan öteye gitmeyen sorular soran primat yöneticilere ve hüsrana uğramış adaylara adansın bu yazı.
CEO ile aynı asansöre binmenin yasak olduğu organizasyonlar gördüm, işin kötü tarafı bunu doğal karşılayan İK Direktörü kılıklı yaratıklarla çalıştım.
Adayı 2,5 saat bekleten sürüngen yöneticiler tanıdım mesela.
Bunun yanında trampolinde zıplayan CEO'lar da duydum, devir değişiyor e tabii Çelik de değişiyor.
Ama davarlar hep aynı kalıyor. Videoda co-pilot olarak gördüğünüz kişiler adaymış, ya izlesenize lütfen, çok şahane.
Umarım hepiniz layığınızı bulursunuz. Ben doğru adayı, doğru işe yerleştirmenin, mutlu olacak alanlar yaratmanın verdiği huzur ile 2018'de salınmaya devam edeceğim.
Minnoşunuz,
Coco



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder